Konferencje.pl    /    Artykuły    /    14 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Śródmieściu

14 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Śródmieściu

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka w Konferencje.pl
14 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Śródmieściu Na zdjęciu: 14 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Śródmieściu

Pałac Kultury i Nauki, warszawska syrenka, a może Zamek Królewski? Nie kończą się dyskusje, co jest najlepszym znakiem rozpoznawczym stolicy. Równie trudno utworzyć listę najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Śródmieściu. Podjęliśmy wyzwanie!

Śródmieście to jedna z najbardziej zróżnicowanych architektonicznie dzielnic stolicy. Na stosunkowo niewielkiej powierzchni (dopiero na 14. miejscu wśród warszawskich dzielnic, mniejsze są tylko Praga-Północ, Ochota, Ursus i Żoliborz) znajdują się liczne ośrodki kulturalne, naukowe, gastronomiczne, hotele i kluby. Nasza toplista obejmuje obiekty o zróżnicowanym charakterze, które sprawdzą się świetnie przy dużych sympozjach, firmowych jubileuszach, organizowanych z rozmachem galach oraz mniejszych szkoleniach. Wnętrza nowoczesne i zabytkowe, eleganckie sale i te o niezobowiązującej atmosferze. Mamy nadzieję, że w naszym zestawieniu znajdziesz najbardziej odpowiedni dla siebie obiekt na eventy i konferencje w centrum Warszawy.

Chmielna 73

Chmielna Events Place Warszawa sale konferencyjne

Nowoczesny design i świetna lokalizacja w biznesowym sercu Warszawy

Warto być w samym centrum wydarzeń, a właśnie to oferuje Chmielna 73 ulokowana na terenie Kampusu Innowacji CIC Warsaw w kompleksie Varso, gdzie znajduje się najwyższy budynek w Unii Europejskiej.

Nowoczesny obiekt zapewnia profesjonalną obsługę i pełne zaplecze techniczne, niezbędne do komfortowej organizacji wydarzeń – od kameralnych spotkań C-level w luksusowej przestrzeni Trend House stylizowanej na londyński klub cygarowy z XIX wieku (147 m kw.) aż po konferencje i ekskluzywne targi branżowe na otwartym Foyer, gdzie pomieści się nawet 400 osób.

Chmielna 73 inspiruje kreatywnością swoich aranżacji. Industrialny charakter podkreśli sala Garage (80 m kw.), sala Research (43 m kw.) zachwyci wnętrzem inspirowanym biblioteką oksfordzką, a sale modułowe Hall 1, 2, i 3, które mogą mierzyć od 60 m kw. do 293 m kw., w prosty sposób dopasujesz do atmosfery swojego wydarzenia – a to tylko trzy z dziesięciu propozycji tego wyjątkowego miejsca.

Dużą zaletą obiektu jest także sąsiedztwo NYX Hotel Warsaw.

Novotel Warszawa Centrum

Novotel Warszawa Centrum sale konferencyjne

Sprawdzona przestrzeń eventowa w Warszawie

Ta lokalizacja spełni oczekiwania osób, które chciałyby lepiej poznać miasto oraz jego atrakcje, ale niekoniecznie wyjeżdżać poza centrum Warszawy. Jeden z największych i najwyższych obiektów sieci Accor, Novotel Warszawa Centrum, poza rozbudowanym zapleczem noclegowym, na wynajem ma aż 1200 m kw. powierzchni eventowej. Jego centrum konferencyjne tworzy 9 sal oraz 7 pokoi panelowych. Różne możliwości aranżacji oraz łączenia pozwalają stworzyć przestrzeń, która pomieści 600 uczestników konferencji lub imprezy typu prezentacja nowego produktu, uroczysta gala lub sympozjum.

Novotel Warszawa Centrum oferuje także komfortowe pokoje w czterogwiazdkowym standardzie, których liczba  – 742 – imponuje, a widok na panoramę Warszawy z pewnością zapadnie uczestnikom eventów w pamięci.

Nie ma udanych wydarzeń bez smacznej kuchni! W hotelu działają 2 restauracje oraz bar: Novo2, Hexagon oraz Novo Square Lounge Bar. Będzie to doskonałe miejsce na spotkania biznesowe, którym towarzyszyć będą wykwintne dania. 

Centrum Konferencyjne Legia Warszawa

Centrum Konferencyjne Legia Warszawa sale konferencyjne

Sale konferencyjne w Warszawie na terenie jednego z największych polskich stadionów!

Obiekty sportowe to doskonałe miejsca na większe wydarzenia! Przy ulicy Łazienkowskiej 3 znajduje się Stadion Miejski Legii Warszawa im. Marszałka J. Piłsudskiego, który ma swoją ofertę również dla organizatorów konferencji i eventów. Wykorzystać do tego można zarówno przestrzeń otwartą, jak i nowoczesne sale konferencyjne wewnątrz budynku. 

A jest w czym wybierać. Centrum Konferencyjne ma łączną powierzchnię 2000 m kw. i usytuowane jest w najbardziej prestiżowej części stadionu - Klubie Biznesowym. Znajdziemy tu wielofunkcyjne klimatyzowane sale konferencyjne i loże, które pomieszczą od 78 do 600 osób. Dwie z sal można połączyć w jedną, w której zasiądzie 900 gości spotkania. Potrzebujesz naprawdę dużej powierzchni eventowej w standardzie Premium? Polecamy wynajęcie na wyłączność całego Klubu Biznesowego  – idealnego na wydarzenia dla nawet 1500 uczestników! Na równie wysokim poziomie zapewnione zostaną usługi gastronomiczne oraz profesjonalna obsługa eventu.     

Sportowy klimat warto wykorzystać podczas imprezy firmowej. Na terenie boiska głównego, a także boisk bocznych, zorganizujemy pikniki, turnieje piłkarskie, jak również mecze towarzyskie z after party. Do dyspozycji meeting plannerów oddana jest infrastruktura, która pozwoli na kompleksowe przygotowanie imprezy firmowej: meczowe oświetlenie i nagłośnienie, telebimy, bandy, a na gości eventu czeka także duży parking na 800 miejsc.

Centrum Konferencyjne Legia Warszawa przyciąga nie tylko miłośników futbolu, ale przede wszystkim organizatorów ceniących nowoczesne zaplecze konferencyjne.

Mercure Warszawa Grand

Mercure Warszawa Grand Warszawa sale konferencyjne

Miejsce na konferencje w Warszawie na wysokim poziomie

Zlokalizowany przy ulicy Kruczej, w centrum Warszawy, czterogwiazdkowy hotel Mercure Warszawa Grand to znakomite miejsce na eventy. Uznana marka, lata doświadczeń i ciekawy pomysł na temat przewodni  – to wyróżnia ofertę hotelu na tle śródmiejskiej konkurencji. Inspiracja Warszawą lat 50. XX w. to tylko początek. Po przekroczeniu progu budynku wzrok przyciąga brandwall, na którym zawieszony został oryginalny model Syrenki, co nawiązuje do początku Warszawy 100  – kultowego samochodu produkowanego dokładnie od 1957 roku, gdy hotel przyjął pierwszych gości.

Hotel Mercure Warszawa Grand oferuje nowoczesne sale konferencyjne, rozlokowane na dwóch poziomach. Na 10. piętrze budynku znajdziemy najciekawszą z nich: Salę Olimp o powierzchni 349 m kw. i wysokości 4 m. W sali z obu stron umieszczone są wielkie okna, dzięki którym podczas konferencji można podziwiać panoramę miasta. Na tej kondygnacji znajduje się również foyer, w którym można zorganizować networking lub zaplanować tu miejsce na catering. Olimp to też przestrzeń na eleganckie bankiety, spotkania firmowe, szkoleniowe czy kongresy. Hotel Mercure Warszawa Grand ma też ofertę skierowaną do organizatorów mniejszych spotkań, na których czeka 6 nowoczesnych sal konferencyjnych o powierzchni od 18 m kw. do 63 m kw. Hotel może się również pochwalić niemałym zapleczem noclegowym: 299 pokoi i apartamentów pozwoli zakwaterować ponad 500 osób! 

NYX Hotel Warsaw by Leonardo Hotels

NYX Warsaw Hotel Warszawa

Konferencje w hotelu lifestylowej marki

Zaraz przy Pałacu Kultury i Nauki, na terenie kompleksu Verso Place, powstał czterogwiazdkowy NYX Hotel Warsaw by Leonardo Hotels. Jest to oryginalny obiekt, który łączy nowoczesny styl i zainteresowanie street artem z nawiązaniami do historii Warszawy. Jego centrum konferencyjne zajmuje drugie piętro przeszklonego wieżowca. 5 sal konferencyjnych z przestronnymi foyer pozostawiają dużo możliwości aranżacji. Po połączeniu największych z sal meeting plannerzy otrzymają do dyspozycji przestrzeń o powierzchni 335 m kw. Idealnie na konferencję dla 260 osób, szkolenia czy prezentację produktu. 

Projektanci hotelu umiejętnie wykorzystali duży atut, jakim jest znakomita lokalizacja budynku. Na 19. piętrze wieżowca działa bar z otwartym tarasem. Podczas ciepłych miesięcy będzie doskonałym miejscem na organizację eventów z widokiem na centrum Warszawy. Dodajmy jeszcze, że hotel oferuje 331 designerskich pokoi i apartamentów oraz restaurację i bar Clash. Można do nich zaprosić gości swojego wydarzenia na smakowite dania kuchni izraelsko-polskiej.

Centrum Konferencyjne POLIN

Centrum Konferencyjne POLIN Warszawa sale konferencyjne

Wydarzenia w wyjątkowym obiekcie konferencyjnym

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN to jeden z najważniejszych obiektów muzealnych w Warszawie. Laureat prestiżowych konkursów dla projektów architektonicznych, od dekady przyciąga unikalnymi wystawami. Właśnie w siedzibie muzeum, na stołecznym Muranowie, mieści się Centrum Konferencyjne POLIN. W niezwykłych wnętrzach organizowane są konferencje, kongresy i eventy, które wymagają profesjonalnego wyposażenia i eleganckiego otoczenia.

Oferta Centrum Konferencyjnego POLIN obejmuje Audytorium z ponad 460 miejscami siedzącymi, dużą sceną, ekranem, wysokiej jakości oświetleniem i nagłośnieniem. Targi bądź wydarzenia wystawiennicze przygotować można w przestronnym foyer, o powierzchni 557 m kw. Poszukujący wyjątkowego tła dla eventu, powinni zainteresować się Holem głównym, które jest architektoniczną wizytówką muzeum, a które pomieści nawet 400 osób. W salach konferencyjnych CK POLIN zasiąść może do 120 uczestników spotkania.  

Kinoteka

Kinoteka Warszawa sale konferencyjne

Oryginalne eventy w miejscu z duszą

Obiekty konferencyjne wcale nie muszą być sztampowe! W samym centrum Warszawy, w budynku Pałacu Kultury i Nauki, działa Kinoteka  – miejsce kultowe na kulturalnej mapie stolicy. Wielbiciele dobrego kina znajdą tu najlepsze produkcje i festiwale tematyczne, organizatorzy spotkań zaś  – różnorodną ofertę na organizację konferencji i eventów.

Do przygotowania wydarzeń w kinowym stylu zachęca dostępna infrastruktura i unikatowe wnętrze obiektu. 8 sal projekcyjnych rozlokowanych jest na kilku kondygnacjach Kinoteki. Największa z nich pozwoli na zorganizowanie imprezy dla nawet 294 uczestników. Istotnym atutem jest nowoczesne wyposażenie sali w sprzęt audiowizualny, profesjonalne nagłośnienie (system Dolby), modułowe sceny i kaskadowe widownie.

Doskonała lokalizacja i zaplecze sprzyjające komfortowej organizacji wydarzenia to nie wszystko. Uwagę gości eventu z pewnością zwróci wyjątkowy klimat obiektu: marmurowe klatki schodowe, wysokie kolumny, pałacowe wnętrza oraz zdobny, rotundowy hol. Cała ta niezwykła przestrzeń będzie godną konkurencją dla śródmiejskich hoteli. 

Warsaw Presidential Hotel

Hotel Marriott Warszawa sale konferencyjne

Idealny na bankiet na tarasie, imprezy integracyjne oraz większe i mniejsze konferencje w Śródmieściu

Warsaw Presidential Hotel (d. Hotel Marriott) to pięciogwiazdkowy obiekt w Alejach Jerozolimskich, który zachęca bogatą ofertą biznesową. Do dyspozycji meeting plannerów oddanych jest 2600 m kw. powierzchni, którą możesz wykorzystać na zjazdy, bankiety i działalność promocyjną. Ciepłe miesiące roku sprzyjają zorganizowaniu przyjęcia lub nawet grilla na tarasie 2. piętra hotelu, a jeśli szukasz miejsca na luksusowy bal na ponad 500 gości, zainteresuj się Salą Balową (prawie 600 mkw.), którą w razie potrzeby przeprowadzenia np. szkoleń w mniejszych grupach, podzielisz na mniejsze przestrzenie.

A może zintegrować zespół, zapraszając go na drinka do Panorama Sky Baru, położonego na 40. piętrze Warsaw Presidential Hotel? Oryginalnie zaprojektowane i bardzo fotogeniczne wnętrza, wspaniały widok na północno-wschodnią Warszawę, duży wybór drinków na pewno przypadną do gustu zaproszonym gościom. Jeśli jednak Tobie i Twoim pracownikom futbol w duszy gra albo może chciałbyś zaproponować uczestnikom zjazdu wspólne kibicowanie wieczorem naszym drużynom, zajrzyjcie do Champions Sports Bar Restaurant. Urządzony w stylu amerykańskiego baru sportowego lokal pozwoli wygodnie śledzić mecz, a w menu znajdą się również przysmaki rodem z USA. Przy okazji może uda się spotkać któregoś ze znanych sportowców, którzy chętnie zaglądają do Warsaw Presidential Hotel.

Hotel Verte Warsaw, Autograph Collection

Hotel Verte Warsaw, Autograph Collection  sale konferencyjne

Historia & nowoczesność w jednym miejscu. Hotel na eventy w centrum Warszawy

Hotel Verte Warsaw, Autograph Collection to pięciogwiazdkowy hotel położony przy warszawskiej Starówce. Prestiżowa lokalizacja zapowiada luksusowe wnętrza. Odrestaurowany z dbałością o szczegóły XVIII-wieczny pałac zachwyca połączeniem nowoczesności i unikalnego stylu.

Butikowy hotel poza 94 designerskimi pokojami posiada również bogatą ofertę biznesową. Na 800 m kw. powierzchni konferencyjnej zorganizować można kongresy, uroczyste gale, eleganckie bankiety czy szkolenia. Największa z dostępnych przestrzeni, modułowa sala Warszawa (392 m kw.), sprawdzi się na prezentację samochodów czy międzynarodową konferencję dla 350 osób. Mniejsze sale będą doskonałym wyborem na szkolenia czy zebrania. Z eventem wyjść można również do pięknego ogrodu lub na dziedziniec. Z kolei Pawilon chętnie wybierany jest na kameralne przyjęcia w otoczeniu zieleni.   

Flaner Hotel, WorldHotels™ Crafted

Flaner Hotel, WorldHotels™ Crafted Warszawa sale konferencyjne

Stylowe pokoje i eleganckie sale konferencyjne w centrum miasta

Podróż przez czas i style - tak krótko można by opisać czterogwiazdkowy Flaner Hotel, WorldHotels™ Crafted.

Wybierając obiekt na swoje spotkanie, organizatorzy często decydują się na miejsca nowe, jeszcze nieopatrzone, które zaskoczą pozytywnie uczestników konferencji. Taki jest Flaner Hotel, WorldHotels™ Crafted, w którego wnętrzach goście znajdą modernistyczną mozaikę w stylu Murano, angielskie tapety i inspiracje stylem art déco. Dodajmy jeszcze, że obiekt sąsiaduje z Uniwersytetem Warszawskim, a do Starego Miasta dotrzemy spacerem w ciągu zaledwie 20 minut.

Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce, w którym można zorganizować konferencję. Flaner Hotel, WorldHotels™ Crafted ma przygotowaną ofertę dla gości biznesowych. 3 sale konferencyjne o nazwach nawiązujących do stolicy, łącznie mają powierzchnię 230 m kw. Największa z nich, Powiśle, w ustawieniu teatralnym pomieści 100 uczestników spotkania. Pozostałe sale  – Skarpa i Kopernik  – będą idealnym wyborem na wydarzenie dla od 18 do 70 osób. Pokonferencyjne kolacje można zorganizować w stylowej restauracji Zwierciadło - pełnej bogactwa smaków i aromatów, z menu zawierającym nowoczesne interpretacje klasycznych receptur. We Flaner Hotel, WorldHotels™ bez wątpienia konferencja nabiera stylu!

Pałac Kultury i Nauki PKiN

Palac Kultury i Nauki PKiN Warszawa sale konferencyjne

Eventy w salach konferencyjnych najbardziej charakterystycznego budynku stolicy

Budowla uwieczniana na wszystkich widokówkach, bez fotografii na jej tle pobyt w stolicy się nie liczy. Najwyższy obiekt w Warszawie (237 m!), a w nim jedno z największych centrów kongresowych na Mazowszu. Zapowiadając event w Pałacu Kultury i Nauki, możesz mieć pewność, że nikt nie zgubi się w poszukiwaniu miejsca imprezy: bardziej „w centrum” być nie można. Konferencje, pokazy mody, targi, wystawy, promocje, występy artystyczne, szkolenia… lista jest długa. Do tego przestrzenie o różnym metrażu i zróżnicowanym wystroju. Sala Gotycka na 30. piętrze Pałacu posiada niebagatelny atut w postaci wyjścia na taras widokowy. Goście Twojego sympozjum mogą podziwiać w ten sposób panoramę miasta.

Wystawny bankiet w późnorenesansowym zamku? Prawie. W tym stylu utrzymana jest Sala Marmurowa (na 680 osób w ustawieniu teatralnym), przystosowana również do organizacji pokazów mody lub koncertów. Na brak przestrzeni w Pałacu Kultury i Nauki z pewnością nie można narzekać: organizatorzy spotkań otrzymują tu, bagatela, kilkadziesiąt sal do wyboru! Aranżacja tych wyjątkowych wnętrz zależy już tylko od wyobraźni meeting plannerów.

Reduta Banku Polskiego

Reduta Banku Polskiego Warszawa sale konferencyjne

Eventy i konferencje w Śródmieściu – jak w banku!

To miejsce tchnie historią, a każdy jego metr przypomina nam o burzliwej przeszłości stolicy. Zabytkowy gmach w samym centrum Warszawy dziś to niezwykłe miejsce i scena wydarzeń kulturalnych i biznesowych. 

Tu poczujesz przestrzeń! Reduta Banku Polskiego oferuje prawie 2400 m kw. powierzchni eventowej. Jej wnętrza będą doskonałym tłem dla imprez firmowych, pokazów mody, konferencji czy wystaw. Organizatorzy spotkań otrzymują do dyspozycji sale na czterech poziomach. Sercem obiektu jest klimatyczna i wysoka (7 m!) Sala Wystawowa o powierzchni 400 m kw.

Wraz z Szarą Salą z Komnatą doskonale sprawdzą się jako miejsca na aranżację spektakli, eventów czy dużych gali

Hotel Bristol Warsaw

Hotel Bristol Warszawa sale konferencyjne

Salony konferencyjne w sercu Traktu Królewskiego

Czy możesz wyobrazić sobie bardziej eleganckie miejsce na Twoją konferencję? W samym sercu śródmiejskiego Traktu Królewskiego, obok Pałacu Prezydenckiego, przy najbardziej reprezentacyjnej stołecznej ulicy działa od 1901 r. Hotel Bristol. Elegancja to słowo dobrze podsumowujące charakter tego miejsca, w którym przestrzenie konferencyjne noszą dumne miano salonów.

Hotel należy do grupy Luxury Collection, zrzeszającej obiekty o największym prestiżu, wyjątkowej aranżacji i oferujących duży wybór usług Concierge. Od Sali Balowej Chopin, przez salę Restauracji Marconi, po kameralne saloniki Reymont i Słowacki, Twoi goście cieszyć się będą wysmakowanym wykończeniem w stylu Art Deco i nowoczesnym wyposażeniem multimedialnym. A po zakończonym spotkaniu udaj się na wypoczynek do hotelowego SPA, jednego z przeszło 200 pokoi w standardzie pięciu gwiazdek albo zaproś gości biznesowych do Wine Baru Bristol lub słynnej, działającej od 1901 roku Cafe Bristol w stylu wiedeńskim. Sprawdzi się ona też na śniadania prasowe lub kameralne spotkania w samym sercu Warszawy. Hotel Bristol Warsaw – tu wypada bywać.

Villa Foksal

Villa Foksal Warszawa sale konferencyjne

Spotkania firmowe, warsztaty kulinarne i konferencje w Śródmieściu

Tuż przy Trakcie Królewskim, kilka kroków od Nowego Światu, w odrestaurowanej kamienicy mieści się restauracja Villa Foksal. Miejsce to przyciąga nie tylko miłośników znakomitej kuchni, ale również organizatorów konferencji, zjazdów i innych wydarzeń o charakterze prywatnym i biznesowym. Przestrzenie lokalu można w dowolny sposób aranżować, uzyskując przy tym jedną, dużą salę, dla 500 gości w ustawieniu typu koktajl lub też Salę Główną (120 osób w ustawieniu konferencyjnym), a na bardziej kameralne spotkania – Salonik VIP oraz Salonik Lobby.

Do zorganizowania gali, prezentacji lub warsztatów posłużyć może także przeszklona, a przez to całoroczna Oranżeria dla 250 osób. Oprócz możliwości spróbowania specjałów takich jak krem z wędzonej marchewki z kardamonem, czy sandacz z pieczonym porem, pudrem z bekonu i Bottargi i sosem Soubise, goście restauracji mają również okazję uczestniczenia w akademii kulinarnej Szefa Kuchni – Marcina Wojtczaka. W ofercie lokalu jest także obsługa cateringowa wydarzeń u klienta oraz pokazy live cooking.

Nieważne, czy interesuje Cię sala eventowa w Warszawie, sale konferencyjne z dostępem do uznanej restauracji, czy obiekt do zorganizowania wydarzeń biznesowych lub imprez okolicznościowych w atrakcyjnej lokalizacji, nasze propozycje będą odpowiedzią na Twoje poszukiwania oraz oczekiwania. 

Te artykuły mogą Cię zainteresować