Homepage
/
Artykuły
/
14 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Śródmieściu
14 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Śródmieściu
Na zdjęciu: 14 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w ŚródmieściuPałac Kultury i Nauki, warszawska syrenka, a może Zamek Królewski? Nie kończą się dyskusje, co jest najlepszym znakiem rozpoznawczym stolicy. Równie trudno utworzyć listę najciekawszych obiektów na eventy i konferencje w Śródmieściu. Podjęliśmy wyzwanie!
Śródmieście to jedna z najbardziej zróżnicowanych architektonicznie dzielnic stolicy. Na stosunkowo niewielkiej powierzchni (dopiero na 14. miejscu wśród warszawskich dzielnic, mniejsze są tylko Praga-Północ, Ochota, Ursus i Żoliborz) znajdują się liczne ośrodki kulturalne, naukowe, gastronomiczne, hotele i kluby. Nasza toplista obejmuje obiekty o zróżnicowanym charakterze, które sprawdzą się świetnie przy dużych sympozjach, firmowych jubileuszach, organizowanych z rozmachem galach oraz mniejszych szkoleniach. Wnętrza nowoczesne i zabytkowe, eleganckie i te o niezobowiązującej atmosferze. Mamy nadzieję, że w naszym zestawieniu znajdziesz najbardziej odpowiedni dla siebie obiekt na eventy i konferencje w centrum Warszawy.
Chmielna 73
Udane połączenie – nowoczesne sale konferencyjne i doskonała lokalizacja
Dobrze jest być w centrum wydarzeń. Czyli - dobrze jest mieć spotkania w Verso Plaza! W znajdującym się na jego terenie Kampusie Innowacji (CIC Warsaw) działa interesująca przestrzeń eventowa – Chmielna 73 Events Center. Nowoczesny obiekt, który zapewnia wszelkie warunki do komfortowej organizacji wydarzenia, które z pewnością zapadnie uczestnikom w pamięci. Największą z oferowanych tu sal jest District Hall, który w ciągu dnia pełni funkcję coworkingową, wieczorem zaś przemienia się w wielofunkcyjną przestrzeń na przyjęcia dla 500 osób.
W Chmielna 73 nie brakuje nietuzinkowych koncepcji. Meeting plannerzy wynająć mogą stylizowaną na przestrzeń garażu salę Garage (70 m kw.), przypominającą stację metra – salę Station (10 m kw.) czy kojarzącą się z elitarnym klubem salę Trend House (147 m kw.). A to tylko niektóre z propozycji, jakie ma Chmielna 73.
Dużą zaletą tego obiektu jest także możliwość skorzystania z bazy noclegowej. Sąsiaduje on bowiem z NYX Hotel Warsaw.
Hotel Bellotto
Stylowe kolacje i luksusowe wnętrza pod pięcioma gwiazdkami
Pokaz mody w reprezentacyjnej Sali Kolumnowej, seminarium w Sali Żółtej, elegancki bankiet w Sali Niebieskiej z wyjściem do ogrodu, konferencje w Sali Malinowej, rozmowy biznesowe w Sali Owalnej z kominkiem. Dodajmy do tego zabytkowe wnętrza Pałacu Prymasowskiego, znakomitą lokalizację przy warszawskiej Starówce, atrakcyjną ofertę konferencyjno-eventową, pomnóżmy przez 5 gwiazdek i mamy Hotel Bellottto.
Zorganizowanie imprezy w odrestaurowanych piwnicach obiektu (ponad 350 mkw.) o półkolistych sklepieniach i ceglanych ścianach z pewnością wyróżni Twoje wydarzenie na tle podobnych eventów odbywających się w bardziej klasycznych wnętrzach. Wielbiciele słodkości mogą zajrzeć do miejscowej cukierni Miodowa Cafe, a ci gustujący w śródziemnomorskich smakach – wybrać się na kolację biznesową do restauracji Focaccia.
Hotel Bristol Warsaw
Salony konferencyjne w sercu Traktu Królewskiego
Czy możesz wyobrazić sobie bardziej eleganckie miejsce na Twoją konferencję? W samym sercu śródmiejskiego Traktu Królewskiego, obok Pałacu Prezydenckiego, przy najbardziej reprezentacyjnej stołecznej ulicy działa od 1901 r. Hotel Bristol. Elegancja to słowo dobrze podsumowujące charakter tego miejsca, w którym przestrzenie konferencyjne noszą dumne miano salonów.
Hotel należy do grupy Luxury Collection, zrzeszającej obiekty o największym prestiżu, wyjątkowej aranżacji i oferujących duży wybór usług Concierge. Od Sali Balowej Chopin, przez salę Restauracji Marconi, po kameralne saloniki Reymont i Słowacki, Twoi goście cieszyć się będą wysmakowanym wykończeniem w stylu Art Deco i nowoczesnym wyposażeniem multimedialnym. A po zakończonym spotkaniu udaj się na wypoczynek do hotelowego SPA, jednego z przeszło 200 pokoi w standardzie pięciu gwiazdek albo zaproś gości biznesowych do Wine Baru Bristol lub słynnej, działającej od 1901 roku Cafe Bristol w stylu wiedeńskim. Hotel Bristol Warsaw – tu wypada bywać.
Centrum konferencyjne w Centrum Nauki Kopernik
Nowoczesne sale szkoleniowe i konferencyjne nad brzegiem Wisły
Na kongresy naukowe, ale nie tylko. Usytuowane nad brzegiem Wisły Centrum Konferencyjne sąsiaduje z jednym z najpopularniejszych krajowych centrów nauki. Podobnie jak ono, służy do inspiracji oraz dzielenia się wiedzą. Na parterze nowoczesnego budynku mieści się sala audytoryjna przeznaczona na konferencje dla 280 osób. Przestrzeń sprawdzi się też na kongresy z udziałem gości z zagranicy. Wyposażenie sali, oprócz profesjonalnego sprzętu multimedialnego, obejmuje kabiny do tłumaczenia symultanicznego. Do sali przynależy foyer, które może pełnić funkcję przestrzeni wystawienniczej lub miejsca na catering.
Na piętrze Centrum Konferencyjnego w Centrum Nauki Kopernik rozlokowane są sale o łącznej powierzchni 440 m kw. Dzięki mobilnym ścianom pozostawiają one możliwość dowolnej aranżacji. Na miejscu znajdziemy również kawiarnię z zapleczem cateringowym. Organizatorzy spotkań skorzystać mogą z wyjątkowej okazji włączenia do programu wydarzenia zwiedzania Centrum Nauki Kopernik lub Planetarium.
Chaton Warsaw
Luksusowe wnętrza w zabytkowej kamienicy
W zabytkowej neogotyckiej kamienicy przy ulicy Foksal od listopada 2022 r. działa Chaton Warsaw z luksusowymi wnętrzami, które będą piękną scenografią dla przyszłych eventów. Sala klubowa Main Room przystosowana jest do organizacji koktajli dla nawet 350 gości. Przestrzeń wyposażona została w scenę, bar oraz loże. Dań kuchni międzynarodowej goście skosztują w restauracji Emerald, położonej na dole budynku.
Ofertę Chaton Warsaw dopełniają Diamond VIP Room oraz klimatyczny Cigar Room, idealny na kameralne spotkania, które uatrakcyjnią degustacje cygar, whisky czy koniaku. Koniecznie zajrzyjcie do Chaton Warsaw na Dinner Show – teatralne spotkania połączone z elegancką kolacją.
Hotel Marriott
Idealny na bankiet na tarasie, imprezy integracyjne oraz większe i mniejsze konferencje w Śródmieściu
Marriott to uznana marka. Pięciogwiazdkowiec w Alejach Jerozolimskich zachęca bogatą ofertą biznesową. 2600 mkw. powierzchni, którą możesz wykorzystać na zjazdy, bankiety i działalność promocyjną. Ciepłe miesiące roku sprzyjają zorganizowaniu przyjęcia lub nawet grilla na tarasie 2. piętra hotelu, a jeśli szukasz miejsca na luksusowy bal na ponad 500 gości, zainteresuj się Salą Balową (prawie 600 mkw.), którą w razie potrzeby przeprowadzenia np. szkoleń w mniejszych grupach, podzielisz na mniejsze przestrzenie.
A może zintegrować zespół, zapraszając go na drinka do Panorama Sky Baru, położonego na 40. piętrze hotelu Marriott? Oryginalnie zaprojektowane i bardzo fotogeniczne wnętrza, wspaniały widok na północno-wschodnią Warszawę, duży wybór drinków na pewno przypadną do gustu zaproszonym gościom. Jeśli jednak Tobie i Twoim pracownikom futbol w duszy gra albo może chciałbyś zaproponować uczestnikom zjazdu wspólne kibicowanie wieczorem naszym drużynom, zajrzyjcie do Champions Sports Bar Restaurant. Urządzony w stylu amerykańskiego baru sportowego lokal pozwoli wygodnie śledzić mecz, a w menu znajdą się również przysmaki rodem z USA. Przy okazji może uda się spotkać któregoś ze znanych sportowców, którzy chętnie zaglądają do Hotelu Marriot.
Hotel Verte Warsaw, Autograph Collection
Historia & nowoczesność w jednym miejscu. Hotel na eventy w centrum Warszawy
Hotel Verte Warsaw, Autograph Collection to pięciogwiazdkowy hotel położony przy warszawskiej Starówce. Prestiżowa lokalizacja zapowiada luksusowe wnętrza. Odrestaurowany z dbałością o szczegóły XVIII-wieczny pałac zachwyca połączeniem nowoczesności i unikalnego stylu.
Butikowy hotel poza 94 designerskimi pokojami posiada również bogatą ofertę biznesową. Na 800 m kw. powierzchni konferencyjnej zorganizować można kongresy, uroczyste gale, eleganckie bankiety czy szkolenia. Największa z dostępnych przestrzeni, modułowa sala Warszawa (392 m kw.), sprawdzi się na prezentację samochodów czy międzynarodową konferencję dla 350 osób. Mniejsze sale będą doskonałym wyborem na szkolenia czy zebrania. Z eventem wyjść można również do pięknego ogrodu lub na dziedziniec. Z kolei Pawilon chętnie wybierany jest na kameralne przyjęcia w otoczeniu zieleni.
Mysia 3
Eventy w śródmiejskim, loftowym klimacie
Przechodząc obok typowego dla tej części Śródmieścia budynku o surowo ciosanych kształtach i minimalistycznie zdobionej elewacji, nie domyśliłbyś się zapewne, jak nowoczesne, designerskie i stylistycznie wysmakowane wnętrza kryje w sobie. Na 3. piętrze gmachu przy ulicy Mysiej 3 mieści się bowiem przestrzeń poświęcona w całości organizacji wydarzeń biznesowych, spotkań oraz eventów. To 400 m kw. przestrzeni konferencyjnej, którą możesz zaaranżować i ukształtować w dowolny sposób – pod kątem powierzchni, scenografii, a nawet kolorystyki, bo neutralna biel wnętrz nie kontrastuje z żadnym wybranym przez Ciebie kolorem.
Centrum składa się z trzech stref, które można użytkować jako całość lub podzielić przy pomocy systemu przesuwnych ścian. Wybierając Mysią 3 jako miejsce na Twoje wydarzenie: wystawę, premierę produktu lub przyjęcie, możesz skorzystać z oferty współpracującej z Mysią 3 firmy cateringowej, która prowadzi także na miejscu bar.
NYX Hotel Warsaw by Leonardo Hotels
Konferencje w hotelu lifestylowej marki
Zaraz przy Pałacu Kultury i Nauki, na terenie kompleksu Verso Place, powstał czterogwiazdkowy NYX Hotel Warsaw by Leonardo Hotels. Jest to oryginalny obiekt, który łączy nowoczesny styl i zainteresowanie street artem z nawiązaniami do historii Warszawy. Jego centrum konferencyjne zajmuje drugie piętro przeszklonego wieżowca. 5 sal konferencyjnych z przestronnymi foyer pozostawiają dużo możliwości aranżacji. Po połączeniu największych z sal meeting plannerzy otrzymają do dyspozycji przestrzeń o powierzchni 335 m kw. Idealnie na konferencję dla 260 osób, szkolenia czy prezentację produktu.
Projektanci hotelu umiejętnie wykorzystali duży atut, jakim jest znakomita lokalizacja budynku. Na 19. piętrze wieżowca działa bar z otwartym tarasem. Podczas ciepłych miesięcy będzie doskonałym miejscem na organizację eventów z widokiem na centrum Warszawy. Dodajmy jeszcze, że hotel oferuje 331 designerskich pokoi i apartamentów oraz restaurację i bar Clash. Można do nich zaprosić gości swojego wydarzenia na smakowite dania kuchni izraelsko-polskiej.
Pałac Kultury i Nauki PKiN
Eventy w salach konferencyjnych najbardziej charakterystycznego budynku stolicy
Budowla uwieczniana na wszystkich widokówkach, bez fotografii na jej tle pobyt w stolicy się nie liczy. Najwyższy obiekt w Warszawie (237 m!), a w nim jedno z największych centrów kongresowych na Mazowszu. Zapowiadając event w Pałacu Kultury i Nauki, możesz mieć pewność, że nikt nie zgubi się w poszukiwaniu miejsca imprezy: bardziej „w centrum” być nie można. Konferencje, pokazy mody, targi, wystawy, promocje, występy artystyczne, szkolenia… lista jest długa. Do tego przestrzenie o różnym metrażu i zróżnicowanym wystroju. Sala Gotycka na 30. piętrze Pałacu posiada niebagatelny atut w postaci wyjścia na taras widokowy. Goście Twojego sympozjum mogą podziwiać w ten sposób panoramę miasta.
Wystawny bankiet w późnorenesansowym zamku? Prawie. W tym stylu utrzymana jest Sala Marmurowa (na 680 osób w ustawieniu teatralnym), przystosowana również do organizacji pokazów mody lub koncertów. Podobnie wrażenie na gościach zrobi spotkanie firmowe przygotowane np. w Sali Renesansowej, nad wejściem do której znajduje się balkon (jak go wykorzystać podczas eventu – to już zależy od kreatywności organizatorów). Największa z przestrzeni, Sala Kongresowa, jest jeszcze w trakcie modernizacji, ale niebawem zostanie włączona do oferty biznesowej. Organizatorom poza nią pozostaje jeszcze, bagatela, kilkadziesiąt sal do wyboru!
Centrum Konferencyjne POLIN
Wydarzenia w wyjątkowym obiekcie konferencyjnym
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN to jeden z najważniejszych obiektów muzealnych w Warszawie. Laureat prestiżowych konkursów dla projektów architektonicznych, od dekady przyciąga unikalnymi wystawami. Właśnie w siedzibie muzeum, na stołecznym Muranowie, mieści się Centrum Konferencyjne POLIN. W niezwykłych wnętrzach organizowane są konferencje, kongresy i eventy, które wymagają profesjonalnego wyposażenia i eleganckiego otoczenia.
Oferta Centrum Konferencyjnego POLIN obejmuje Audytorium z ponad 460 miejscami siedzącymi, dużą sceną, ekranem, wysokiej jakości oświetleniem i nagłośnieniem. Targi bądź wydarzenia wystawiennicze przygotować można w przestronnym foyer, o powierzchni 557 m kw. Poszukujący wyjątkowego tła dla eventu, powinni zainteresować się Holem głównym, które jest architektoniczną wizytówką muzeum, a które pomieści nawet 400 osób. W salach konferencyjnych CK POLIN zasiąść może do 120 uczestników spotkania.
Reduta Banku Polskiego
Eventy i konferencje w Śródmieściu – jak w banku!
To miejsce tchnie historią, a każdy jego metr przypomina nam o burzliwej przeszłości stolicy. Powstały na początku ubiegłego stulecia gmach służył jako siedziba rosyjskiego banku. Po zakończeniu I wojny światowej mieściły się w nim krajowe kasy pożyczkowe. W trakcie powstania warszawskiego budynek był miejscem ciężkich walk, po których pozostało jedynie zachodnie skrzydło, poddane na początku lat 90. gruntownej renowacji i stanowiące dziś część biurowca Senator.
Dziś Reduta to niezwykłe miejsce i scena wydarzeń kulturalnych i biznesowych. Tu poczujesz przestrzeń! Dzięki wyjątkowemu klimatowi Sala Wystawowa oraz Sala Szara z Komnatą doskonale sprawdzą się jako miejsca na aranżację spektakli, eventów, promocji, a także imprez tematycznych, dużych gali i konferencji na 90–360 osób.
Teatr Wielki – Opera Narodowa
Gale, koncerty i sympozja w jednej z największych sal operowych świata
Teatr Wielki – Opera Narodowa to instytucja mająca wielkie zasługi nie tylko dla kultury. Jej wnętrza otwarte są również dla ludzi biznesu, którzy w tych stylowych przestrzeniach mogą zrealizować kreatywne pomysły na wydarzenia firmowe i eventy w centrum miasta. Cóż, Sala Moniuszki, w której na parterze, w amfiteatrze oraz na 3 balkonach pomieścić się może 1760 osób, to duże pole do popisu dla event plannera.
Odpowiednio ważne wydarzenie wymaga równie imponującego otoczenia. A takim bez wątpienia jest ta jedna z największych sal operowych na świecie. Uroczysta gala wręczenia nagród, koncert, sympozjum – ograniczyć Cię może tylko wyobraźnia. Na jubileuszową kolację lub bankiet możesz zaprosić swoich gości do którejś z Sal Redutowych. Warto pomyśleć o ciekawym zaaranżowaniu tych przestrzeni o nietypowym kształcie litery T. Kryształowe świeczniki, żyrandole imponujących rozmiarów, marmurowe posadzki, filary – Foyer Główne wyróżnia się na tle pozostałych przestrzeni Teatru. Najczęściej odbywają się tu mniejsze przyjęcia oraz koncerty, a dużym atutem Foyer jest bezpośrednie wyjście na taras z widokiem na Plac Teatralny.
Villa Foksal
Spotkania firmowe, warsztaty kulinarne i konferencje w Śródmieściu
Tuż przy Trakcie Królewskim, kilka kroków od Nowego Światu, w odrestaurowanej kamienicy mieści się restauracja Villa Foksal. Miejsce to przyciąga nie tylko miłośników znakomitej kuchni, ale również organizatorów konferencji, zjazdów i innych wydarzeń o charakterze prywatnym i biznesowym. Przestrzenie lokalu można w dowolny sposób aranżować, uzyskując przy tym jedną, dużą salę, dla 500 gości w ustawieniu typu koktajl lub też Salę Główną (120 osób w ustawieniu konferencyjnym), a na bardziej kameralne spotkania – Salonik VIP oraz Salonik Lobby.
Do zorganizowania gali, prezentacji lub warsztatów posłużyć może także przeszklona, a przez to całoroczna Oranżeria dla 250 osób. Oprócz możliwości spróbowania specjałów takich jak krem z wędzonej marchewki z kardamonem, czy sandacz z pieczonym porem, pudrem z bekonu i Bottargi i sosem Soubise, goście restauracji mają również okazję uczestniczenia w akademii kulinarnej Szefa Kuchni – Marcina Wojtczaka. W ofercie lokalu jest także obsługa cateringowa wydarzeń u klienta oraz pokazy live cooking.
Może Cię również zainteresować: 7 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Woli
Poprzedni artykuł