Homepage
/
Artykuły
/
Doroczne spotkanie MPI Poland Chapter już za nami
Doroczne spotkanie MPI Poland Chapter już za nami
Na zdjęciu: Zebranie MPI Poland Chapter 2019 konferencjaNowy zarząd na lata 2019–2021, prezentacja nowej strategii, obchody 10-lecia działalności – to tylko niektóre punkty programu dorocznego spotkania MPI Poland Chapter. Nie zabrakło również jubileuszowych podsumowań i wyróżnień.
Spotkanie członków MPI Poland Chapter odbyło się tym razem w Zakopanem, w dniach 29 i 30 czerwca br., w przestrzeniach konferencyjnych nowo otwartego Radisson Blu Hotel Residences Zakopane. Oficjalną część spotkania otworzyły dotychczasowa Prezes stowarzyszenia Marta Kicler oraz Monika Dymacz-Kaczmarczyk, która to stanowisko objęła z dniem 1 lipca i będzie piastować je do 2021 roku. Ustępująca Prezes pozostaje w strukturach organizacyjnych MPI Poland Chapter jako Wiceprezes ds. Edukacji. Na czele Komitetu ds. Finansów stanęła Agnieszka Ziemiańska, fotel Wiceprezesa ds. Członkostwa objęła Katarzyna Kalinowska, a za sprawy studenckie oraz komunikację odpowiadać będą Adrianna Roguska i Weronika Wirtel.
Jednym z kluczowych celów wyznaczonych na kolejne lata przez nowy zarząd będzie dalszy rozwój programu „Meeting Professional Excellence Classes” realizowanego od 2017 roku w ramach koncepcji „Road Tour Learning”. Kolejne warsztaty i projekty edukacyjne będą odbywać się w nowej formule, z udziałem ważnych osób krajowej branży MICE.
W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wzięli udział w licznych kreatywnych warsztatach i prelekcjach ekspertów. W programie nie zabrakło także zajęć teambuildingowych i rekreacyjnych.
Niespodzianką przygotowaną przez Zarząd dla uczestników spotkania było wręczenie jubileuszowych wyróżnień dla Członków Dekady MPI Poland Chapter. Prezes Kicler uhonorowała trzema specjalnymi nagrodami: Krzysztofa Celucha, Monikę Dymacz-Kaczmarczyk i Julię Górecką. Krzysztof Celuch otrzymał również dodatkowy, specjalny tytuł Ambasadora MPI w Polsce. W wydarzeniu wziął udział również gość specjalny – Director Chapter Business Europe w globalnym oddziale Meeting Professionals International, Federico Toja.
Fot. Bartek Dziedzic
Poprzedni artykuł
Jak aktywnie sprzedawać usługi MICE – i nie tylko?
Następny artykuł