Konferencje.pl / Artykuły / Konferencja MPI Poland Club: podsumowanie
Konferencja MPI Poland Club: podsumowanie
13 kwietnia odbyła się w Krakowie druga w tym roku konferencja MPI Poland Club.
W trakcie spotkania o charakterze warsztatowym zaproszeni trenerzy mówili o roli komunikacji, kreowania wizerunku i wywierania wpływu w relacjach biznesowych. Pierwszą część zajęć poprowadził Marek Skała, od ponad dwudziestu lat właściciel firmy szkoleniowej, trener i publicysta. Na praktycznych przykładach, odwołując się do doświadczeń zawodowych, przekonywał jak ważne jest budowanie wizerunku, który pozwoli na skuteczne realizowanie celów biznesowych. Uczestnicy poznali także zasady wywierania wpływu i nauczyli się, jak wykorzystać je w praktyce.
Autorem popołudniowej prezentacji był mieszkający w Polsce Irlandczyk Keith Byrne, właściciel szkoły językowej, lingwista i specjalista w dziedzinie komunikacji. Trener przedstawił różnice między kulturowymi etykietami biznesowymi oraz skoncentrował się na nieporozumieniach komunikacyjnych wynikających z odmienności języka angielskiego używanego przez Brytyjczyków i Amerykanów oraz przedstawicieli innych narodowości.
Tematyka wystąpień oraz interaktywne działania trenerów prowokowały zaproszonych gości do zadawania pytań oraz ożywionych dyskusji.
Współorganizatorem Spring Meeting było Krakow Convention Bureau.
źródło: www.mpiweb.pl