Konferencje.pl
/
Artykuły
/
Konkurs na najlepsze marki hotelowe Hotel Brand Awards 2015 rozpoczęty
Konkurs na najlepsze marki hotelowe Hotel Brand Awards 2015 rozpoczęty
Na zdjęciu: Hotel Brand Awards konkurs 2015 kategoria conferenceMiędzynarodowe Targi Poznańskie oraz Profitroom nagrodzą najlepsze marki hoteli 2015 roku wyróżnieniem Hotel Brand Awards 2015. Zgłoszenia do konkursu trwają do 12 sierpnia br. Jedną z kategorii jest kategoria "conference"!
Cel konkursu Hotel Brand Awards 2015 to wyłonienie hotelu, który posiada najlepszy marketing marki, prezentowany w Internecie na podstawie określonych w regulaminie konkursu kryteriów i kategorii oraz w opinii wybranych przez organizatorów przedstawicieli branży.
W konkursie startować mogą właściciele i przedstawiciele obiektów, uprawnieni do reprezentowania obiektu na podstawie KRS lub odpowiednich pełnomocnictw. Muszą to być obiekty mieszczące się na terenie Polski oraz postrzegane jako hotele z własną marką (także te należące do sieci liczącej nie więcej niż 10 obiektów). Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz, który dostępny jest na stronie www.hotelawards.pl. Hotele można zgłaszać w 10 różnych kategoriach, jednak nie więcej niż w dwóch jednocześnie. Są to:
- hotele spa, - boutique,- conference, - business, - family, - premium, - holiday resorts, - medical, - historic - rising star.
Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 12 sierpnia 2015 r.
Konkurs podzielony jest na trzy etapy. Pierwszy etap konkursu jest dla uczestników bezpłatny. Otrzymanie nominacji i deklaracja udziału w drugim etapie zobowiązuje do opłaty w wysokości 490 zł. Szczegółowy harmonogram konkursu przedstawia się następująco:
- 22 lipca – 12 sierpnia 2015 przyjmowanie zgłoszeń (termin zamknięcia zgłoszeń może zostać przesunięty)
- 13 – 20 sierpnia 2015 Etap I – nominacje i rating ekspertów branży hotelarskiej
- 24 sierpnia 2015 ogłoszenie listy nominowanych marek hoteli w każdej kategorii na stronie internetowej konkursu
- 25 sierpnia – 08 września 2015 Etap II – analiza paramentryczna
- 22 września Etap III – przeprowadzenie plebiscytu
- 25 września ogłoszenie wyników na uroczystej gali podczas targów Invest Hotel w hali Międzynarodowych Targów Poznańskich.
W każdej kategorii konkursowej nagrodzone zostaną otrzymują trzy pierwsze miejsca. Uczestnicy, zajmujący miejsca drugie i trzecie otrzymują tytuł „Super Star Award” oraz raport, prezentujący wyniki konkursu dla zgłoszonego hotelu. Miejsce pierwsze w ramach każdej kategorii otrzymuje tytuł „Brand of The Year”, statuetkę oraz raport.
Do konkursu zaangażowani są niezależni eksperci specjalizujący się w różnych dziedzinach związanych z hotelarstwem i brandingiem. Na finalną ocenę decydujący wpływ będzie mieć 200 przedstawicieli branży hotelarskiej podczas konferencji HMC Hotel Marketing Conference 2015, która odbędzie się w trakcie trwania targów Invest-Hotel 2015.
Poprzedni artykuł
Ruszyła rejestracja na konferencję ICCA w EXPO XXI Warszawa
Następny artykuł