Konferencje.pl
/
Artykuły
/
Najsilniejsza marka hotelowa w Europie
Najsilniejsza marka hotelowa w Europie
Radisson jest obecnie największą marką hotelową wśród obiektów luksusowych w Europie - taka informacja podana została przez Rezidor Hotel Group. Radisson Blu Hotels Resorts oraz Radisson Edwardian Hotels oferują razem 170 hoteli i 38079 pokoi. Miejsca 2 i 3 zajmują kolejno Hilton International oraz Marriott. Radisson Blu (wcześniej Radisson SAS) pozycję lidera zawdzięcza strategicznemu rozwojowi biznesu, kreatywnym kampaniom marketingowym oraz innowacyjnej koncepcji usług w hotelach. Marka stawia na zróżnicowanie, dlatego najnowsze obiekty o charakterze uzdrowisk powstały w Dubrovniku, Chorwacja oraz w Cesme, Turcja, hotele butikowe wybudowano w Paryżu i Madrycie a nowy typ hoteli powstał przy lotniskach w Zurichu i Stansted. Kolejne hotele Radisson Blu mają pojawić się w Mediolanie i Moskwie – każdy niezwykły na swój oryginalny sposób. Spekuluje się również, że następny hotel marki Radisson Blu powstanie w Polsce. Tym razem na celowniku jest Toruń ze swoim Starym Browarem. To miejsce, o które od jakiegoś czasu toczy się spór. Czy powstanie tam hotel? A jeżeli tak czy będzie sygnowany przez najsilniejszą markę w Europie? Dyskusje trwają. O Stary Browar stara się nie tylko Radisson Blu ale również Hilton. Rozwiązanie tej kwestii powinno być znane już wkrótce. źródło: www.rezidor.com
Poprzedni artykuł
Zielony znaczy ekologiczny
Następny artykuł