Konferencje.pl
/
Artykuły
/
Nowa, anglojęzyczna monografia Krzysztofa Celucha o branży MICE już dostępna
Nowa, anglojęzyczna monografia Krzysztofa Celucha o branży MICE już dostępna
Na zdjęciu: Krzysztof Celuch książka przemysł spotkań managing content product and motivationOd kilku dni istnieje możliwość nabycia kolejnej książki Krzysztofa Celucha. Premiera anglojęzycznej monografii „Managing content, product and motivation in meetings and events industry” odbyła się 1 lutego podczas MPI European Meetings Events Conference w Krakowie.
Publikacja powstała na bazie prowadzonych przez autora badań dotyczących rozwoju branży MICE w Polsce oraz modelu jej funkcjonowania na przełomie ostatnich 25 lat w naszym kraju. Czytelnik odnajdzie w niej również informacje dotyczące ogólnej teorii przemysłu spotkań – będzie mógł się zapoznać zarówno ze sformułowaniami innych ekspertów, jak i z klasyfikacją samego autora.
Książka zawiera również refleksje badacza na temat perspektyw związanych z rozwojem branży MICE – nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Dzięki połączeniu wiedzy teoretycznej z praktyką, czyli analizą konkretnych projektów i wydarzeń, Krzysztof Celuch nie tylko przybliża czytelnikowi naturę polskiego przemysł spotkań, ale i prezentuje istotne narzędzia służące wzmacnianiu sektora MICE, jako ważnej gałęzi rodzimej gospodarki.
Monografia została wydana przez Akademię Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie oraz Szkołę Główną Turystyki i Rekreacji w Warszawie.
Autor – od lat aktywnie działający w polskiej branży MICE, również na gruncie akademickim – ma już na swoim koncie publikację dotyczącą przemysłu spotkań w Polsce, której premiera odbyła się w zeszłym miesiącu.
Poprzedni artykuł
Orbis przejął hotele Accoru. Jest liderem branży w Europie Środkowej!
Następny artykuł