Konferencje.pl
/
Artykuły
/
Sieć hoteli konferencyjnych Best Western zmieni logo i nazwę
Sieć hoteli konferencyjnych Best Western zmieni logo i nazwę
Na zdjęciu: Best Western Hotels and Resorts sale konferencyjne hoteleNa tegorocznym globalnym spotkaniu członków zarządu Best Western, zapowiedziano zmiany: nazwy na Best Western HotelsResorts oraz znaków firmowych. W Polsce działa 25 obiektów tej marki.
Niebawem sieć zmieni nazwę z Best Western International na Best Western HotelsResorts, a nowe znaki firmowe będą podkreślać portfolio firmy składające się z sześciu marek: Best Western, Best Western Plus, Best Western Plus Executive Residency, Best Western Premier, Vībsm i BW Premier Collection.
Zmiany, które ma podkreślać nowe logo i nazwa to m.in.: ustanowienie stabilnego i rozwijającego się zespołu zarządzającego, podział portfolio firmy na trzy marki (Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier) oraz wypracowanie pozycji lidera w branży pod względem wysokości wskaźnika RevPAR i zdobycie rekordowej liczby nagród branżowych.
Ponadto, Best Western wprowadza innowacje w działaniach marketingowych w sieci. Opracowywany jest nowy projekt strony internetowej, zarówno tej standardowej, jak i wersji mobilnej. Od tygodnia funkcjonuje nowy mobilny system rezerwacyjny, a także aplikacje na smartfony i tablety. Nowa odsłona strony bestwestern.com ujrzy światło dzienne wiosną 2016 roku, a nowe znaki firmowe zostaną oficjalnie wprowadzone w połowie listopada po uzyskaniu akceptacji ze strony właścicieli hoteli Best Western w Stanach Zjednoczonych.
Marka Best Western w Polsce
W Polsce działa 25 hoteli marki Best Western, natomiast dwa kolejne czekają na otwarcie. Hotele tej sieci zlokalizowane są w dużych polskich miastach, oferując rozbudowaną bazę noclegową i profesjonalne zaplecze konferencyjne.
Poprzedni artykuł