Konferencje.pl
/
Artykuły
/
Starwood Hotels & Resorts tworzy centralne biuro sprzedaży na Polskę
Starwood Hotels & Resorts tworzy centralne biuro sprzedaży na Polskę
Na zdjęciu: Magdalena RybickaHotelarska sieć, która zarządza w Polsce sześcioma obiektami - Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz Westin i Bristol w Warszawie - stworzyła centralne biuro sprzedaży dla segmentu klientów konferencyjnych i wyjazdów integracyjnych oraz turystyki indywidualnej i grupowej. Nowy dział będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług sześciu hoteli, które oferują łącznie ponad 1500 pokoi oraz 61 sal konferencyjnych o całkowitej powierzchni ponad 6 tys. mkw. - Nowy zespół to odpowiedź na potrzeby rynku. To struktura, która znacząco wzmocni działy sprzedaży znajdujące się w poszczególnych hotelach, ale również będzie wygodnym rozwiązaniem dla naszych klientów – kontaktując się z jedną osobą otrzymają komplet informacji na temat usług sześciu obiektów w czterech miastach – powiedziała Natascha Mauthner, dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Starwood Hotels Resorts w Polsce. Na czele czteroosobowego zespołu stanęła Magdalena Rybicka, która posiada ponad ośmioletnie doświadczenie zdobyte w działach sprzedaży międzynarodowych hoteli. Rybicka raportuje bezpośrednio do Nataschy Mauthner. Do centralnego biura sprzedaży sieci Starwood Hotels Resorts w Polsce dołączyli również Agnieszka Gad, Tomasz Murawski oraz Agnieszka Fiszer. Magdalena Rybicka zanim dołączyła do zespołu Starwood Hotels Resorts związana była ze spółką EURO 2012 Polska, w której odpowiadała za projekt zakwaterowania dla UEFA EURO 2012. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach Zarządzanie i Marketing oraz Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne oraz Uniwersytetu Karlstad w Szwecji, gdzie studiowała ekonomię. Wolny czas spędza na paralotni, snowboardzie lub podróżując po odległych zakątkach świata. źródło: www.starwoodhotels.com
Poprzedni artykuł
Krótkie podsumowanie Targów Event 2012
Następny artykuł