Konferencje.pl / Artykuły / Starwood wprowadza program lojalnościowy dla organizatorów spotkań
Starwood wprowadza program lojalnościowy dla organizatorów spotkań
Hotelarska sieć poszerza swoją ofertę, kierując swoją nową propozycję - program SPG Pro - do organizatorów spotkań i profesjonalistów z zakresu zarządzania podróżami.
Nowy program, który zostanie uruchomiony w październiku 2014 r., będzie oferował specjalistom od organizacji spotkań i podróży służbowych status SPG Elite, możliwość podwyższenia kategorii pokoju i punkty Starpoints za wszystkie rezerwacje z segmentu B2B dokonane w ponad 1,2 tys. hoteli sieci Starwood na całym świecie. Dodatkowo w przyszłości każdy gość SPG, który zarezerwuje pobyt grupowy, przyjęcie czy konferencję, niezależnie od tego czy jest specjalistą od podróży służbowych czy nie, otrzyma punkty Starpoints za tę rezerwację.
Na chwilę obecną program Starwood Preferred Guest generuje ponad 50 proc. obłożenia hoteli sieci. - Praca, którą włożyliśmy w transformację SPG w najlepszy program lojalnościowy dla segmentu elite w branży, udowodniły, że jesteśmy w stanie stworzyć prawdziwą i długoterminową relację z naszymi kluczowymi gośćmi i czerpać korzyści biznesowe z zadowolenia naszych klientów - mówi Frits van Paasschen, prezes sieci Starwood Hotels Resorts. - Wprowadzając SPG Pro, skupiamy nasze siły na segmencie B2B, aby kontynuować budowanie coraz silniejszych i bardziej osobistych relacji z naszymi klientami na całym świecie, którzy dostarczają gości naszym hotelom - dodaje.