Konferencje.pl / Artykuły / Travel 2.0 – czyli tydzień z marketingiem w turystyce
Travel 2.0 – czyli tydzień z marketingiem w turystyce
Grupa eholiday.pl rusza z drugą edycją eventu szkoleniowego Travel 2.0. W dniach 16-20 kwietnia 2012 praktycy będą szkolić przedstawicieli branży turystycznej i hotelarskiej z komunikacji marketingowej, usability, mediów społecznościowych oraz optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Nowa odsłona warsztatów Travel 2.0 to przede wszystkim dłuższe spotkania, nowi eksperci oraz bogatszy program. Uczestnicząc w warsztatach będzie można się dowiedzieć m.in., jak redagować i dystrybuować komunikat prasowy, jak projektować witrynę hotelu lub biura podróży, jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe do promocji swojego biznesu, a także - jak optymalizować stronę w wyszukiwarkach internetowych.
Po raz pierwszy w ramch projektu Travel 2.0 odbędzie się szkolenie z SEO i optymalizacji stron na dwóch poziomach zaawansowania. Nowością będą też warsztaty z użyteczności i funkcjonalności oraz Public Relations dla środowiska turystycznego.
- Projekt Travel 2.0 ewoluuje. Wiele zmian to efekt sugestii i podpowiedzi, jakie zgłaszali nam sami uczestnicy, a także prelegenci po jesiennej edycji spotkania. Widzimy, że jest spore zapotrzebowanie na dedykowane szkolenia marketingowe i mamy nadzieję, że Travel 2.0 wypełni tę lukę i wpisze się na stale w kalendarz ważnych spotkań marketingowych dla hotelarzy i touroperatorów – powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl, która jest organizatorem tego wydarzenia.
Cykl spotkań marketingowych Travel 2.0 odbędzie się w dniach 16-20 kwietnia 2012 w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym Jupiter w Warszawie.
źródło: http://travel20.pl