Kierujemy się do stołecznego Śródmieścia, gdzie na jednej z najlepiej znanej warszawiakom ulic, Szpitalnej, w starej kamienicy, z dala od zgiełku Chmielnej, znajduje się Piękno. Działająca od jesieni ubiegłego roku przestrzeń konferencyjno-eventowa poza doskonałą lokalizacją oferuje – zgodnie ze swoją nazwą – piękne wnętrze i kompleksową organizację wydarzenia.
Lokalizacja: Blisko wielu warszawskich atrakcji
Wybierając Piękno na miejsce swojego eventu, nie ryzykujesz, że goście pomylą adres. Bez problemu dojedzie się tu komunikacją miejską. Około 5 min zajmie nam przejście do stacji metra Centrum, do Alej Jerozolimskich czy ulicy Marszałkowskiej, z których kursują liczne autobusy i tramwaje. Kilkanaście minut potrwa spacer do Dworca Centralnego. Z Alej Jerozolimskich kursuje autobus linii 175, który w ciągu 20 minut dowiezie nas na lotnisko im. Chopina. Obiekt nie posiada własnego parkingu, ale zmotoryzowani goście mogą skorzystać z miejsc postojowych znajdujących się w okolicy, np. na placu Powstańców Warszawy lub wzdłuż ulicy Świętokrzyskiej. Usytuowanie w centrum gwarantuje szybkie dotarcie do atrakcji kulturalnych stolicy. Ze Szpitalnej 8A w krótkim czasie dotrzemy np. do Teatru Narodowego, Filharmonii Narodowej, stołecznych klubów, Galerii Zachęta, na Starówkę, do Pałacu Kultury i Nauki.
Wygląd: Fotogeniczne wnętrza w zabytkowej kamienicy
Do Piękna dostaniemy się od ulicy Brackiej. Przechodzimy przez dziedziniec, którego przestrzeń można wykorzystać podczas eventu, przygotowując tu np. miejsce na koktajle lub ustawiając najnowszy model samochodu. Piękno znajduje się na poziomie -1 pięciokondygnacyjnej, odnowionej kamienicy. Do obiektu można się dostać dwoma wejściami. Główne prowadzi schodkami do holu, z którego można przejść na wprost do szatni.
Z lewej strony holu znajduje się duży bar, z prawej zaś miejsce odpoczynku oraz toalety dla gości, w tym dla osób niepełnosprawnych. Drugie wejście, techniczne, pozwala na przetransportowanie windą do obiektu sprzętu o większej wadze. Wnętrze Piękna będzie się świetnie prezentować na relacji fotograficznej z wydarzenia. Sufity i ściany z czerwonej cegły, biały tynk, łuki, wielkie, stylowe okna dające dostęp do światła dziennego. W holu naprzeciw wejścia głównego na białej ścianie została wypisana definicja piękna. Znajdujemy się w przestrzeni inspirowanej sztuką, gdzie zwraca się uwagę na estetykę i zachowanie proporcji. Podążajmy więc dalej.
Sale konferencyjne: Duża i łatwa do zaaranżowania przestrzeń eventowa
Piękno do dyspozycji organizatorów wydarzeń oddaje łącznie 370 mkw. powierzchni eventowej, na 300 gości. Główna część (120 mkw.) składa się z 2 sal przedzielonych 3 kolumnami. Sala 1, położona z prawej strony, dzięki wysokim oknom jest dobrze doświetlona. Można tu przygotować konferencję na 60 osób w układzie teatralnym.
Sala ma bezpośrednie wyjście na patio (50 mkw.), więc można włączyć tę część do programu imprezy, aranżując tu bufet szwedzki, koktajlowy lub ustawiając stoliki bankietowe.
Sala przylega do przestrzeni lounge. Jest to kilka wnęk pod łukami na sklepieniu, z wygodnymi siedziskami i klubowymi stolikami. Mogą tu się odbyć bardziej kameralne spotkania, można także przygotować tu strefę chill out. Łącznie zasiądzie w niej 15 osób. Strefa lounge podczas eventów służy również jako miejsce na przerwę kawową. Sala 2 znajduje się w głębi obiektu. To przestrzeń o białych ścianach, których główną ozdobą na co dzień są czarno-białe fotografie oraz logo Piękna – muszla. Sala sprawia wrażenie bardzo minimalistycznej, ale dzięki oświetleniu punktowemu i po wstawieniu mebli oraz dodatkowych dekoracji, łatwo ją zmienić w nastrojowe wnętrze. Często wybieranym rozwiązaniem jest przygotowywanie w jednej z sal konferencji, szkolenia czy spotkania biznesowego, a nadanie drugiej z przestrzeni funkcji strefy gastronomicznej lub rozrywkowej – ustawienie w niej bufetu szwedzkiego, stacji sushi, zorganizowanie w niej minikoncertu albo występów artystycznych. Podczas konferencji organizatorzy mogą liczyć na pełne wyposażenie audiowizualne: ekrany, projektory multimedialne oraz nagłośnienie. Nie ma również problemu z dostępem do wifi.
Choć Piękno to nowa przestrzeń eventowa na mapie Warszawy, zyskało już opinię oryginalnego miejsca na organizację imprez. Realizowano w nim produkcję telewizyjną, przygotowywano degustacje win, pokazy mody, prezentacje kosmetyków, konferencje prasowe marek odzieżowych, imprezy tematyczne, wernisaże, spotkania autorskie i sesje filmowe.
Pokoje:
Obiekt nie ma w swojej ofercie pokoi. W razie potrzeby personel Piękna pomoże w znalezieniu i zarezerwowaniu odpowiedniego hotelu.
Restauracja i bary:
W Pięknie nie ma oddzielnej sali restauracyjnej. Wcześniej w tym miejscu działał lokal gastronomiczny, więc klienci mogą skorzystać z zaplecza kuchennego i kuchni. Personel zorganizuje też pełen catering, z menu tworzonym według ustaleń z klientem. Pośrodku przestrzeni znajduje się duży bar, przy którym może zasiąść około 20 osób.
Atrakcje i usługi:
Obiekt współpracuje ze znanymi artystami, z firmami zapewniającymi odpowiedni sprzęt techniczny, czy dekoratorskimi. Personel chętnie opracuje scenariusz eventu, zaproponuje własne rozwiązania lub skontaktuje ze sprawdzonymi podwykonawcami. Warsztaty kulinarne? Pokazy barmańskie? Wytworne przyjęcie z pokazem ogni? Impreza we wnętrzu średniowiecznego zamku lub włoskiej restauracji? Wszystko jest możliwe.
►Co wyróżnia obiekt konferencyjny:
Piękno ma piękne i klimatyczne wnętrze pełne zakamarków, w których można odpocząć od żywiołu imprezy. Łatwo jest tej przestrzeni nadać charakter planowanego wydarzenia. Surowe wnętrza podczas wernisażu nie odwrócą uwagi od prac artysty. Kameralne przyjęcie przy świecach albo degustacja win z towarzyszącym występem kwartetu jazzowego? Personel dobierze odpowiednie meble oraz dodatki. W ciepłych miesiącach roku goście mogą wyjść na patio, które wkrótce ma też zostać zadaszone i służyć gościom w mniej słoneczne dni jako oranżeria.
►Opinia serwisu konferencje.pl:
Poszukujący nietuzinkowego miejsca na konferencje w ścisłym centrum Warszawy na maksymalnie 60 uczestników powinni zainteresować się ofertą Piękna. W zabytkowej kamienicy, na 370 mkw. powierzchni eventowej, z powodzeniem zaaranżuje się stylowe przyjęcie dla pracowników firmy, promocję produktu lub szkolenia. Przestrzeń tę łatwo podzielić na strefy o różnych funkcjach.
Zdj. materiały prasowe, red. (ja)