Konferencje.pl
/
Artykuły
/
Marriott inwestuje
Marriott inwestuje
Marriott International planuje podwoić liczbę swoich hoteli w Europie do 2015 roku – jest to część planu, który ma na celu przyśpieszyć ogólnoświatowy rozwój sieci. W 35 rocznicę obecności w Europie Marriott International reprezentowany jest przez 174 hoteli. Przewiduje się, że liczba pokoi hotelowych na Starym Kontynencie z 40 tysięcy wzrośnie do 80 tysięcy przed końcem 2015 roku. Na chwilę obecną siedem marek sieci Marriott ma swoich reprezentantów w Europie. Są to: Ritz-Carlton, Bvlgari, JW Marriott, Marriott Hotels Resorts, Renaissance Hotels, Courtyard by Marriott oraz Marriott Executive Apartments. Pierwszy Marriott w Europie powstał w marcu 1975 roku w Amsterdamie. Jako najstarszy z klanu otrzymał w prezencie na 35. urodziny renowację o wartości wielu milionów Euro. Dzięki temu Amsterdam Marriott Hotel osiągnął standard 5 gwiazdek. Wiele świeżo zaprojektowanych elementów hotelu jest reprezentatywnych dla nowego poziomu marki Marriott Hotels Resorts w Europie. źródło: http://news.marriott.com
Poprzedni artykuł
know - how: Konferencje w niezwykłej oprawie
Następny artykuł