Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Homepage    /    Artykuły    /    Wywiad z Chrisem Bjornem Geirnaertem o Dinner In The Sky


Wywiad z Chrisem Bjornem Geirnaertem o Dinner In The Sky

Wywiad z Chrisem Bjornem Geirnaertem o Dinner In The Sky Na zdjęciu: Wywiad z Chrisem Bjornem Geirnaertem Dinner In The Sky konferencje

Prestiżowa impreza Dinner In The Sky zawitała niedawno do Polski. Szczegóły zdradza Chris Bjorn Geirnaert – współwłaściciel Total Events.   

Posiłek na platformie umieszczonej 50 metrów nad ziemią? Czemu nie? Atrakcje towarzyszące Dinner In The Sky, szczegóły techniczne, standardy bezpieczeństwa i formy dystrybucji odkrywa w rozmowie z Anną Malinowską Chris Bjorn Geirnaert – współwłaściciel Total Events.  

Po raz pierwszy podniebnego posiłku, który magazyn Forbes wyróżnił w rankingu "World's Most Extravagant Meals", spróbowali ostatnio dzięki Wam goście Fashion Week w łódzkiej Manufakturze. Na jakiej zasadzie sprowadziliście platformę do Polski?

Koncesję na Dinner In The Sky faktycznie otrzymać jest niezwykle trudno. Pomysłodawcy starannie wybierają partnera w każdym z krajów, ponieważ to impreza bardzo prestiżowa i jako taka musi być oddana w dobre ręce. O naszym sukcesie zdecydował fakt, iż posiadamy zespół fachowców mogących pochwalić się wieloletnim międzynarodowym doświadczeniem w branży eventowej. Jesteśmy firmą posiadającą wyłączność na Dinner In The Sky w Polsce. Benji fun, nasz partner, jest światowym liderem w tego typu wydarzeniach.  

Ile osób pomieścić może platforma? Jakie dodatkowe atrakcje czekają na gości i jak długo trwa cały event?

Dinner In The Sky serwowany jest w trakcie 8-godzinnych sesji (może być oczywiście dostosowany do indywidualnych potrzeb klienta). W trakcie jednej sesji zapewniamy jednorazowo 22 miejsca przy stole oraz troje członków obsługi pośrodku (kucharz, kelner, prowadzący imprezę). Dla przykładu: jeżeli założymy, że w ciągu godziny możliwe są dwie sesje, to w czasie jednej imprezy może skosztować obiadu w chmurach ponad 350 osób... Lub tylko 22, jeżeli jest to ekskluzywna impreza dla VIP-ów.

Dinner In The Sky jest wydarzeniem, które może mieć miejsce dosłownie wszędzie (pole golfowe, zamek, zabytkowa posiadłość, tor wyścigowy). Możemy zorganizować spotkanie biznesowe, towarzyskie, szkolenia, konferencje, itp.

Możecie powiedzieć też coś więcej o parametrach technicznych samej platformy?

Dinner In The Sky odbywa się przy stole zawieszonym na wysokości 40-50 metrów nad ziemią. Całe wydarzenie nadzorują i przygotowują najlepsi specjaliści z branży. Platforma posiada wymiary 9 x 5 metrów, a jej waga w pełnej zastawie wynosi 7 ton. Do podniesienia Dinner In The Sky potrzebny jest 120-tonowy dźwig. Dodatkowe opcje platformy to: oświetlenie, ogrzewanie, nagłośnienie, ekrany TV, itp. Jest również możliwość stworzenia videokonferencji między platformą a osobami będącymi na dole, gdzie uczestnicy mogą obserwować, co dzieje się podczas całej imprezy.

Bezpieczeństwo uczestników sprawa priorytetowa. Powiedzcie, dlaczego uczestnicy mogą być pewni, że nic im się nie stanie podczas posiłku na wysokości?

Wszystkie nasze rozwiązania zgodne są z niemiecką normą DIN 4112. Produkty zbudowane zostały w Belgii pod kontrolą Rheinland TÜV. Ta obsesja bezpieczeństwa jest najprawdopodobniej jednym z powodów, dla których Dinner In The Sky jest eksploatowany w ponad 15 krajach, takich jak USA, Kanada, Australia, gdzie organizatorzy przykładają szczególną wagę do spraw bezpieczeństwa. Jest to także i naszym priorytetem – zawsze staramy dostarczać się Klientom wyjątkowe, niesamowite wrażenia przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.

W jaki sposób stół i jego wyposażenie zabezpieczone są przed odlotem w przestworza?

Tak jak wcześniej wspomniałem, Dinner In The Sky jest podnoszony za pomocą 120-tonowego dźwigu przy użyciu zawsze podwójnych lin, które bez problemu podniesie 7-tonową platformę. Goście siadają na specjalnych fotelach, które posiadają czteropunktowe pasy bezpieczeństwa. Te zaś zapinane są od tyłu foteli. Uczestnicy Dinner In The Sky podchodzą do platformy dwójkami, by mieć pewność, że każdy zostanie prawidłowo zapięty i przygotowany do odlotu.

Czy powodzenie Dinner In The Sky uzależnione jest od pogody? Jaka np. jest dopuszczalna prędkość wiatru, by event się odbył i czy w razie niesprzyjających warunków Klient ma jakieś zabezpieczenie zapisane w umowie?

Dinner In The Sky może odbywać się w różnych warunkach atmosferycznych. Nad stołem znajduje się specjalne zadaszenie, które osłania uczestników od opadów. Na platformie również jest możliwość zainstalowania ogrzewania. Dinner In The Sky należy do prestiżowych wydarzeń, dlatego też pogoda nie może wpływać na komfort uczestników. Jednak podczas gdy warunki atmosferyczne mocno odbiegają od normy, oferujemy specjalne ubezpieczenie od pogody, które wynosi 10% całego budżetu + 15% opłaty ubezpieczeniowej. Całość musi zostać potwierdzona zgodnie z miejscem i czasem, w jakim ma się odbyć impreza.

Jakie techniczne warunki spełniać musi okolica, żeby można było zamontować platformę?

Dinner In The Sky jest wydarzeniem, które może mieć miejsce dosłownie wszędzie (pole golfowe, zamek, winiarnia, zabytkowa posiadłość, tor wyścigowy), jeżeli tylko dostępna jest powierzchnia o ok. 500 mkw. i jest możliwość jej zabezpieczenia. Oczywiście zgoda właściciela jest wymagana. Jeżeli chodzi o wjazd na teren, musi on posiadać wymiary ok. 4 m x 4,5 m, by był możliwy wjazd dźwigu oraz pozostałego zaopatrzenia.

Na jakich zasadach będziecie dystrybuować platformę w Polsce? Czy czekacie tylko na klientów indywidualnych, traktując Dinner In The Sky jako autorski event, czy też będziecie lub już wynajmujecie ją jako część atrakcji, które do swojej oferty wprowadzić mogą agencje eventowe?

Total Events posiada wyłączność na Dinner In The Sky, ale otwarci jesteśmy również na różnego rodzaju formy współpracy z innymi firmami. Jesteśmy w stanie zorganizować Dinner In The Sky dla 22-350 osób, jak i również zapewnić dodatkowe atrakcje na dany event. Tworzymy za każdym razem indywidualne oferty dla naszych klientów oraz jesteśmy otwarci na ich propozycje.  

Dziękuję za rozmowę.