Homepage
/
Artykuły
/
Zapowiedź: 23.01 Forum Branży Eventowej 2019
Zapowiedź: 23.01 Forum Branży Eventowej 2019
Na zdjęciu: Forum Branży Eventowej 2018 Warszawa konferencjaNa rynku wydarzeń gromadzących przedstawicieli biznesu spotkań Forum Branży Eventowej ma już ugruntowaną pozycję. Kolejna edycję wydarzenia już w styczniu. Nie zabraknie znanych z lat poprzednich punktów programu, będą jednak również nowości.
Odbywające się 23 stycznia 2019 r. w EXPO XXI Forum Branży Eventowej to wydarzenie, którego adresatami są przedstawiciele agencji eventowych, reklamowych i PR, działów marketingu i PR mniejszych firm oraz klientów korporacyjnych, a także reprezentantów władz lokalnych i samorządów. Jak co roku, misją przyświecającą organizatorom jest przedstawienie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi osobami z biznesowego otoczenia przedsiębiorstwa. W czwartej edycji wydarzenia ma wziąć udział 2000 osób planujących, realizujących i wykorzystujących eventy w komunikacji z grupami docelowymi. Będzie to zatem znakomita okazja do nawiązania kontaktów biznesowych i zapoznania się z ofertą dostawców usług. Uczestnicy FBE 2019 wzbogacą też wiedzę o najnowszych trendach i zmianach w branży.
Na liście prelegentów znajdą się eksperci tacy jak: trenerka i coach strategiczny Dorota Krasnodębska-Wnorowska, trener sprzedaży i projekt manager Piotr Strzyżewski czy zarządzająca centrum eventowym Concordia Design Eliza Kozica.
Podobnie jak w latach poprzednich, w programie FBE 2019 nie zabraknie miejsca dla konkursu Top Event – wyróżnienia dla najlepszego zrealizowanego projektu z branży eventowej i najciekawszego wydarzenia związanego z event marketingiem. Gości spotkania czeka niespodzianka. Po raz pierwszy ta prestiżowa nagroda zostanie przyznana w dwóch kategoriach:
Top Event Nagroda Branży to tytuł, którego zdobywca wyłoniony zostanie w drodze głosowania internautów. Top Event Nagrodę Mediów odbierze zaś autor projektu wyróżnionego przez jury złożonego z przedstawicieli mediów branżowych.
Każdy zarejestrowany uczestnik w trakcie Forum będzie mógł zgłosić do konkursu wydarzenia zrealizowane od 1 grudnia 2017 r. do 31 grudnia 2018 r. Głosowanie internetowe odbędzie się w dniach od 24 stycznia do 31 stycznia przyszłego roku. Forum ma formę zamkniętą. Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących agencje eventowe, PR, reklamowe i klientów korporacyjnych jest bezpłatny, po wcześniejszej obowiązkowej rejestracji poprzez formularz na stronie internetowej organizatorów.
Poprzedni artykuł
V edycja Event Biznes – podsumowanie konferencji
Następny artykuł