Homepage
/
Artykuły
/
Zapowiedź: 8.05, 12.06 Szkolenie Naucz klientów kupować (Meeting Professional Excellence Classes)
Zapowiedź: 8.05, 12.06 Szkolenie Naucz klientów kupować (Meeting Professional Excellence Classes)
Na zdjęciu: Wojciech Herra szkolenie MPI Poland ChapterZa nami pierwsza, warszawska edycja warsztatów "Naucz klientów kupować – czyli jak Ty możesz zarządzać procesem zakupowym u Twojego klienta" prowadzonych przez trenera Wojciecha Herrę. Można się jeszcze zapisać na szkolenia w Krakowie i Trójmieście.
Szkolenie, które odbyło się 4 kwietnia br. w MCC Mazurkas Conference Centre Hotel, zainaugurowało trzeci etap projektu edukacyjnego MPI Poland Chapter pod nazwą Meeting Professional Excellence Classes. Tym razem tematem przewodnim jest potencjał, a wraz z nim sprzedaż. Trener Wojciech Herra przedstawia podczas spotkań różne aspekty procesów sprzedażowych i zakupowych, wraz z uczestnikami omówi model Value Based Selling, czyli sprzedaży w oparciu o budowanie wartości.
Podczas odbytego już w kwietniu spotkania uczestnicy otrzymali dużą dawkę wiedzy, dzięki której ich praca stanie się bardziej efektywna i nastawiona na bardzo dobre rozpoznanie potrzeb klienta. Jak podkreślił Marcin Marczak, Business Development Manager/MICE Department Weco-Travel Sp. z o.o., Wojciech Herra zwrócił uwagę na najważniejsze aspekty pracy z klientem w branży MICE. To wartości dodane, a nie cena, powinny być determinantą sukcesów w pracy z klientami. Udział w warsztatach był również znakomitą okazją do wymiany doświadczeń nabytych podczas działalności w branży spotkań. Sprzyjała temu szczególnie różnorodność działów reprezentowanych przez gości wydarzenia. Nie zabrakło przedstawicieli hoteli, firm transportowych, eventowych oraz incentive.
Można jeszcze zarejestrować się na kolejne szkolenia z tego cyklu: 8 maja w Krakowie i 12 czerwca w Trójmieście. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej organizatora: www.mpiweb.pl/list4/krakow.html
Zdj. Katarzyna Cegłowska
Poprzedni artykuł
Kiedy agencja eventowa lub zarządca hotelu staje się organizatorem imprezy turystycznej?
Następny artykuł