Konferencje.pl
/
Artykuły
/
Accor prezentuje nowe narzędzie dla organizatorów spotkań
Accor prezentuje nowe narzędzie dla organizatorów spotkań
Na zdjęciu: Accor Meeting Hotel Finder5 grudnia 2013 r. sieć Accor wprowadziła na rynek Accor Meeting Hotel Finder - narzędzie, które pozwala organizatorom w szybki sposób znaleźć idealne miejsce na spotkanie w 90 krajach na 6 kontynentach.
Accor Meeting Hotel Finder umożliwia wyszukiwanie miejsc na organizację spotkań, konferencji i eventów według lokalizacji (kontynent, kraj, miasto, hotele przy lotniskach), rodzaju spotkania (liczba gości, układ sali, liczba potrzebnych sal spotkań, zajęcia motywacyjne), zakwaterowania (liczba potrzebnych pokoi) oraz kategorii hotelu (luksusowy, klasy wyższej, średniej, ekonomiczny).
Rozbudowane narzędzie do planowania spotkań
Accor Meeting Hotel Finder funkcjonuje w oparciu o bazę obejmującą blisko 1.000 różnych destynacji i ponad 10,000 sal spotkań w 90 krajach świata (65% w Europie i 23% w rejonie Azji i Pacyfiku). 5 miast, w których znajduje się największa liczba hoteli Accor z zapleczem do organizacji spotkań to: Paryż (79 hoteli), Sao Paolo (28 hoteli), Lyon (27 hoteli), Londyn (25 hoteli) i Sydney (22 hotele). Klientowi, który jest zainteresowany organizacją spotkania dla 600 uczestników i potrzebuje 10 sal konferencyjnych oraz 400 pokoi gościnnych w Chinach, narzędzie Accor Meeting Hotel Finder zaproponuje 5 różnych hoteli spełniających powyższe kryteria.
- Dysponujemy 2.000 miejsc, w których możliwe jest zorganizowanie spotkania, zlokalizowanych w hotelach wszystkich segmentów od luksusowego po ekonomiczny. Teraz oddajemy do użytku przyjazne organizatorom narzędzie, które pomaga wyszukać idealny obiekt zarówno na potrzeby małego spotkania czy imprezy integracyjnej jak i dużych zjazdów -mówi wyjaśnia Ludovic Dupont – Dyrektor ds. Biur Podróży, Spotkań i Imprez w Accor. Głównym atutem tego narzędzia jest to, że obejmuje całą naszą sieć. Ponadto, jesteśmy jedyną grupą hotelową, która proponuje narzędzie o tak dużym zasięgu - dodaje.
Szybkie porównanie obiektów konferencyjnych
Oferta Accor obejmuje szeroki wachlarz rozwiązań online do organizacji dostosowanych do potrzeb klienta imprez biznesowych w 2.000 hoteli dysponujących zapleczem konferencyjnym. Po zawężeniu wyników wyszukiwania w Accor Meeting Hotel Finder organizatorzy spotkania mogą dokonać bezpośredniej rezerwacji online na potrzeby imprezy lub poprosić o przedstawienie ofert jednego lub kilku hoteli. Portal umożliwia porównanie do trzech hoteli według kryterium ceny, oferty gastronomicznej, usług i zaplecza rekreacyjnego.
Accor Meeting Hotel Finder jest dostępny na portalu Accor dedykowanym organizacji spotkań - meetings.accorhotels.com.